TECHSOFT CZTECHSOFT SKCADHelpCAD FórumFreeCAD

DraftSight prestal pracovať

Diskuse týkající se používání DraftSight
Kreslič
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2017, 08:35

DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod Alica » 03 bře 2017, 08:46

Dobrý deň,
Mám nainštalovanú free verziu DraftSight (už skoro rok) a Windows 7, 64bit. Normálne som s programom pracovala a včera ráno mi začalo vyhlasovať: DraftSight prestal pracovať. Pod tým je napísané: Systém Windows môže zistiť online dostupnosť riešenia problému: buď vyhľadať riešenie a skončiť program (keď dám túto možnosť, tak mi zavrie program) alebo skončiť program. Ak kliknem na podrobnosti o probléme, tak napíše toto:
Popis problému:
Názov problémovej udalosti: APPCRASH
Názov aplikácie: DraftSight.exe
Verzia aplikácie: 17.0.0.9634
Časová pečiatka aplikácie: 58242d34
Názov chybného modulu: DraftSight.exe
Verzia chybného modulu: 17.0.0.9634
Časová pečiatka chybného modulu: 58242d34
Kód výnimky: c0000005
Odsadenie výnimky: 000000000041ffee
Verzia OS: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identifikácia miestneho nastavenia: 1051
Ďalšie informácie 1: 86a0
Ďalšie informácie 2: 86a0afbb76411e442b0fed66b4843fd3
Ďalšie informácie 3: 741b
Ďalšie informácie 4: 741bd72c6dfba46e4e480f03aea5b552

Prečítajte si prehlásenie o používaní osobných údajov online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x041b

Ak prehlásenie o používaní osobných údajov nie je dostupné v režime online, prečítajte si ho v režime offline:
C:\windows\system32\sk-SK\erofflps.txt

Už som aj odinštalovala free verziu a stiahla ju znovu, ale nepomohlo. Nejdú mi otvoriť ani výkresy, ktoré som mala hotové dávnejšie. Môžem poprosiť o pomoc? Ďakujem veľmi pekne.

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 14 dub 2014, 15:50
Jméno (bez příjmení): Ján Pajerchin

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod JanP » 03 bře 2017, 09:03

Dobrý deň,

Nuž - obávam sa že v tomto prípade Vám veľmi nepomôžem.
Môže to súvisieť naozaj s hocičím...

Na Vašom mieste by som vyskúšal pod Windowsom vytvoriť nového užívateľa (s administrátorskými právami), prihlásil by som sa pod týmto novým užívateľom a vyskúšal to pod ním. Vytvorením nového užívateľa sa totiž vytvorí nový "čistý" profil Windowsu, ktorý v prípade že s pôvodným profilom Windowsu pod Vašim aktuálnym Windows užívateľom nie je niečo v poriadku, môže (ale samozrejme nemusí) problém vyriešiť. Je to však to najjednoduhšie čo môžete vyskúšať.

Kreslič
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2017, 08:35

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod Alica » 03 bře 2017, 09:45

A pomohlo by, keby som si kúpila platenú verziu DraftSight - Professional Pack?

Kreslič
Příspěvky: 3
Registrován: 03 bře 2017, 09:37
Jméno (bez příjmení): Miroslav

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod mirek100 » 03 bře 2017, 09:50

Mám podobný problém. Ve středu 1.3.17 jsem v programu normálně pracoval, vše korektně ukončil a počítač vypnul. Ve čtvrtek 2.3.17 jsem chtěl DS spustit, ale po dvojkliku na ikonu se objeví hláška " Program Draftsight přestal pracovat". Stejně se od 2.3.17 chová program i na mém domácím PC (stejná hláška). Dva ruzné operační systémy, dva různé počítače a stejný problém. Setkal jste se s tím někdo? Je možné, že při spuštění se program hlásí na nějaký server, který teď není dostupný nebo něco podobného?
Přílohy
DS_problem.jpg

Kreslič
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2017, 08:35

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod Alica » 03 bře 2017, 09:55

Presne tak isto som spravila aj ja. A priateľovi to tiež nejde od 02.03.2017. Ja som tiež ešte 01.03.2017 kreslila, tiež som normálne vypla PC. Na druhý deň som chcela pokračovať a toto... Tak to asi nebude chyba iba v mojom PC a asi nezaberie ani rada, aby som si vytvorila nového užívateľa.

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 14 dub 2014, 15:50
Jméno (bez příjmení): Ján Pajerchin

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod JanP » 03 bře 2017, 10:03

K plateným verziám sa poskytuje plná podpora - takže to by sa o Vás určite niekto postaral. :-)

Ak ste zvyknutá na prostredie DraftSight - ak môžem doporučiť, radšej si vyberte ARES Commander.
DraftSight je totiž postavený na jadre ARES Commandera - a teda logicky je ARES vždy o krok vpredu + ARES má geniálne (= podľa mňa najlepšie zo všetkých CADov) vyriešené licencovanie, kde prakticky človek môže používať svoju licenciu kdekoľvek bez toho, aby ju musel prenášať... atď atď... = veľmi dobrá voľba.

Popis ARES Commandera: http://www.techsoft.sk/sk/cad/ares-commander
+ SK Video: https://youtu.be/J1JOMR9dBpE

Nákup a ceny: http://obchod.techsoft.sk/sk/eshop/acad ... /graebert/
Buď ročný prenájom za 185,- € bez DPH alebo trvalá licencia za 595,- € bez DPH

Download: http://www.techsoft.sk/sk/download/ares-commander

+ podpora priamo odo mňa :D

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 14 dub 2014, 15:50
Jméno (bez příjmení): Ján Pajerchin

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod JanP » 03 bře 2017, 10:09

Tak som sa na to pozrel aj u seba - a je to globálny problém.
Riešenie: https://www.3ds.com/products-services/d ... -download/

Treba nainštalovať uvedenú "záplatu"

Kreslič
Příspěvky: 3
Registrován: 03 bře 2017, 09:37
Jméno (bez příjmení): Miroslav

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod mirek100 » 03 bře 2017, 10:52

Podařilo se mi to vyřešit instalací verze 2017. Díky za podporu.

Kreslič
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2017, 08:35

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod Alica » 03 bře 2017, 12:03

Asi som niečo potento :-(. Omylom som stiahla najprv celú verziu (uvedená v odkaze na "záplatu" dolu) a teraz sa mi nedá aktivovať (po každom pokuse o otvorenie ma stále vyzýva na aktiváciu) a keď som sa pokúsila nainštalovať záplatu, tak všetko mi ide až po krok č.3: úspešné odzipovanie. Potom mi vypíše hlášku: "Non of the products defined in this hotfix are installed. Your system has not been modified." A som vybavená. Ospravedlňujem sa, ale celý tento týždeň sa mi všetko takto "darí".

Kreslič
Příspěvky: 3
Registrován: 03 bře 2017, 09:37
Jméno (bez příjmení): Miroslav

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod mirek100 » 03 bře 2017, 12:08

Mohlo by to být tím, že máš naistalovanou verzi 2017, která žádný hotfix nepotřebuje a zkoušíš ten hotfix naistalovat. Ten ale patří k předchozí verzi. Domnívám se, že je potřeba mít verzi starší než 2017 a k tomu hotfix, nebo verzi 2017, která hotfix nepotřebuje. Já jsem měl verzi naistalovanou 2015. Spustil jsem instalaci verze 2017 staženou dole z odkazu na hotfix a všechno běží. Ještě to musím udělat na domácím pc.

Kreslič
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2017, 08:35

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod Alica » 03 bře 2017, 12:19

Ale mne sa nedý ani do tej verzie 2017 prihlásiť - aktivovať. Keď všetko vyplním (mail. krajinu, obor), tak mi stále vypisuje tú istú hlášku, akú si ty uviedol na obrázku.

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 14 dub 2014, 15:50
Jméno (bez příjmení): Ján Pajerchin

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod JanP » 03 bře 2017, 12:25

Hotfix je aj pre užívateľov 2012 až 2017

Citujem: "All customers who downloaded DraftSight between 2012 and 2017 (including 2017 SP0) must install this hotfix to avoid usage interruptions."

Ja som mal 2017 a stalo sa mi to isté čo Alici... proste po odoslaní aktivácie žiadny email s linkom na potvrdenie neprišiel... až keď som do aktivacie zadal iný email ako bol pôvodne - tak na ten iný to prešlo a už ide tak ako má...

Kreslič
Příspěvky: 6
Registrován: 03 bře 2017, 08:35

Re: DraftSight prestal pracovať

Příspěvekod Alica » 06 bře 2017, 13:44

No mne to v piatok vôbec nešlo. Kamarát mi odinštalov celý program, nainštaloval znovu - tú novú upravenú verziu a až potom to bolo v poriadku. Ale ja som mala celý týždeň, že zle... Ďakujem za pomoc :-H

Zpět na Technické dotazy DraftSight



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník