TECHSOFT CZTECHSOFT SKCADHelpCAD FórumFreeCAD

Problémy se spuštěním

Diskuse týkající se používání DraftSight
Kreslič
Příspěvky: 5
Registrován: 09 úno 2018, 16:32

Problémy se spuštěním

Příspěvekod norrsken » 09 lis 2018, 10:09

DraftSight 2018 x64 SP 1
Zdravím, v posledním cca měsíci se mi extrémně zpomalilo spouštění programu, občas se vůbec nespustí. Souvisí to se síťovým připojením - DraftSight si při spuštění evidentně "sahá" na web. Když vytáhnu síťový cable, rozbíhá se téměř okamžitě. Máte podobnou zkušenost? Nevím, zda něco nebrzdí např. náš firemní firewall/antivirus apod.

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 370
Registrován: 14 dub 2014, 15:50
Jméno (bez příjmení): Ján Pajerchin

Re: Problémy se spuštěním

Příspěvekod JanP » 12 lis 2018, 10:55

Dobrý deň,

...ja neregistrujem nič podozrivé.

Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 30 zář 2019, 10:29
Jméno (bez příjmení): michal

Re: Problémy se spuštěním

Příspěvekod michal1 » 30 zář 2019, 10:36

dobry den,

mal som starsiu verziu, ktora prestala fungovat. stiahol som si aktualnu a som velmi neuspesny. vsetko ide ako ma: instalacia OK, spustenie OK, nakreslil som stvorec. Ak som prebehol cez existujucu ciaru s myskou, kurzor zostal stat na tejto ciare a viac sa kurzor mysky na pracovnej ploche nezobrazuje. Vsetky nastroje idu, dole v dialogovom riadku sa aj vypise novy prikaz. ale kurzor po pracovnej ploche sa uz nepohybuje. pomoze znovu spustenie programu, ale iba do uvedenej situacie. potom sa situacia opakuje.

skusal som to v trial. notebook dell i7 procesor, win10

viete mi stym pomoct?

dakujem,

michal

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 370
Registrován: 14 dub 2014, 15:50
Jméno (bez příjmení): Ján Pajerchin

Re: Problémy se spuštěním

Příspěvekod JanP » 30 zář 2019, 10:45

Nuž - vo Windowse niekde medzi HW a SW to môže spôsobovať kopec vecí ... obávam sa že Vám veľa neporadím.
Ak máte aktualizované drivery grafckej karty a ostatné potrebné veci - minimálne vyskúšajte vo Windowse vytvoriť nového užívateľa, prihláste sa pod tým novým užívateľom a skúste či to ide korektne. Vytvorí sa tak nový "čistejší profil" a ak to potom pôjde - je to signál že profil užívateľa Windowsu ktorý ste doteraz používali nie je v poriadku...

Zpět na Technické dotazy DraftSight



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník